Roštilji Kamado Madness u svim veličinama

Dostava i plaćanje na No. 1 Web Kamado Madness Roštilji

Dostava
Dostava je besplatna za naručene proizvode u vrijednosti većoj od 199,00 € u internet trgovini www.kamado.hrNo. 1 – Kamado Madness Roštilji za balkon, vrt i terasu , za dostave na području Republike Hrvatske (osim otoka), te za dostave iznad 265,00 € na otocima i poluotoku Pelješac.

Dostave u inozemstvo naplaćuju se prema važećem cjeniku dostavnih službi. Za vrijednosti manje od navedenih iznosa trošak dostave se dodatno zaračunava u cijenu prema cjeniku objavljenom u nastavku teksta.

Dostavu proizvoda naručenih putem naše internet trgovine vršimo u suradnji sa najkvalitetnijim dostavnim službama, po načelu „od vrata do vrata“. Dostavu naplaćujemo prema težini paketa. Nema minimalne vrijednosti narudžbe.

Jedan od vrlo zanimljivih usluga je i plaćanje pouzećem gdje odabrane proizvode plaćate dostavljaču tek kod primitka robe. Plaćanje pouzećem na otocima vrijedi samo za otoke: Hvar, Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Brač, Vis, Pašman i Ugljan. Na ostalim otocima nije moguće plaćanje pouzećem.

Po primitku narudžbe, naručene artikle, ukoliko isti postoje na stanju na našim skladištima, biti će dostavljeni na navedenu adresu u roku od 2-3 radnih dana (osim otoka koji podliježu posebnom režimu prijevoza). Za artikle koji nisu na stanju na našim skladištima rok isporuke ovisi od dobavljača, čemu treba pribrojiti i vrijeme potrebno kurirskoj službi za dostavu robe.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja vezana za Vašu narudžbu ili rok isporuke, slobodno nas kontaktirajte na dežurni broj Kamado Madness Roštilja broj +385 91 508 4337. Molimo Vas pripremite broj svoje narudžbe!
U slučaju nemogućnosti dostave naručenog artikla ili pomicanja termina isporuke, kupca obavještavamo putem e-maila ili telefonski o nastalim problemima te dogovaramo novi termin isporuke ili vraćamo uplaćeni iznos u cijelosti. Svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke.

Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Pošiljatelj će u listi preuzimanja naznačiti referentni broj prateće dokumentacije, pri čemu će kasnije potpisana dostavna lista s referentnim brojem biti dokaz o izvršenoj dostavi.

Dostava paketa primatelju i naplata otkupnine organizirana je na slijedeći način:

Dostavna služba
Kamado Madness Roštilji radi sa servisima koji omogućuju brzu i učinkovitu dostavu paketa od vrata do vrata. Na području kopnene Hrvatske, u svakom gradu i naselju, pakete dostavljamo sljedeći radni dan od dana preuzimanja robe iz skladišta, tijekom radnog vremena (od 8-17 sati). Track & Trace® tehnologija: praćenje paketa putem interneta, potvrda o primitku može se skinuti s web-stranice. Fleksibilna dostava – nakon narudžbe za prijevoz paketa, primatelja obavještavamo putem SMS-a i/ili e-mail-a da će paket u domaćoj distribuciji biti uručen sljedećeg radnog dana, adresu dostave i eventualni iznos pouzeća.

Plaćanje

Kamado Madness Roštilji koriste WSPay za online plaćanja.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

U našoj web trgovini možete plaćati na sljedeće načine:

  1. Kreditnim karticama MasterCard, Visa, Maestro i Diners jednokratno
  2. Obročno plaćanje MasterCard i Visa kreditnim karticama
  3. Plaćanje dostavnoj službi kod preuzimanja robe (pouzećem) – pravne i fizičke osobe (vrijedi i na otocima Hvar, Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Brač, Vis, Pašman i Ugljan. Na ostalim otocima nije moguće plaćanje pouzećem.)
  4. Općom uplatnicom (internet bankarstvo, FINA, HP, banka) – fizičke osobe
  5. Virmanom (internet bankarstvo, FINA, HP, banka) – pravne osobe

Obavještavamo korisnike Internet trgovine da sve banke u RH izdaju revolving kartice koje omogućuju plaćanje na rate, a o odabiru kartice i broju rata odlučuje sam kupac, ovisno o svojoj kreditnoj kartici.

Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

·         isporuka robe koja nije naručena

·         isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

·         ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Način i trošak dostave paketa

  • Cijena dostave na kućnu adresu malog paketa do 10 kg za Grad Zagreb je 5 €.
  • Cijena dostave na kućnu adresu malog paketa do 10 kg za kontinentalnu Hrvatsku je 7 €.
  • Cijena dostave na kućnu adresu malog paketa do 10 kg za otoke, Dubrovačku regiju i poluotok Pelješac je 8 €.
  • Cijena dostave na kućnu adresu malog paketa do 10 kg za Sloveniju je 8,5 €.
  • Dostava pojedine vreće ugljena od 10kg ili 15 kg se zbog volumena i težine naplaćuje dodatno i to 3 € za Grad Zagreb, 3,5 € za kontinentalnu Hrvatsku, te 3,5 € za otoke, Dubrovačku regiju i poluotok Pelješac. Dostava vreće ugljena za Sloveniju se dodatno naplaćuje 3,75 €. Ukoliko je ugljen naručen uz roštilj ili narudžba prelazi iznos za besplatnu dostavu, dostava vreće ugljena se ne naplaćuje.
  • Pošiljku možete preuzeti osobno, a u vaše ime to može napravit ovlaštena osoba, zakoniti zastupnik ili skrbnik. U tom slučaju se dostava ne naplaćuje.
  • Ako vas prilikom isporuke nema na adresi ostavit će vam obavijest kako možete podići paket ili kako da telefonski dogovorite novi termin dostave s Intereuropom.
  • Račun za vašu narudžbu dobiti ćete u roku od 24 sata nakon preuzimanja narudžbe na adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja narudžbe.
  • Kamado.hr zadržava pravo da zbog različitih rokova otpreme artikala u narudžbi samu narudžbu razdijeli u više pošiljaka. Naručene artikle u tom slučaju dostavljamo pojedinačno u više pošiljaka.

Za web narudžbe iznad 199.00 € dostava je besplatna za kontinentalnu Hrvatsku, te iznad 265,00 € kn za otoke, Dubrovnik i Pelješac i Republiku Sloveniju. Za nas pakete dostavlja tvrtka Intereuropa. Većinu paketa dostavljaja već sljedeći radni dan (ako je artikl na zalihi u centralnom skladištu) nakon obavijesti o otpremi. Ako prilikom dostave niste na navedenoj adresi, za novi termin preuzimanja paketa se možete dogovoriti telefonski, direktno s dostavljačem. Intereuropa dostavlja do kolnog prilaza dostavnom vozilu te u vremenu od 8-16h

Paket od nas odlazi još isti dan

Ako su artikli na zalihi u našem središnjem skladištu, šaljemo ih isti ili najkasnije idući dan od narudžbe, odnosno od primitka uplate. Isporuka je do 3 radna dana, a vrlo često stižu već idući radni dan od odlaska sa našeg skladišta.

Dostava do vas

NAPOMENA: Intereuropa dostavlja veće pakete SAMO do kolnog prilaza dostavnom vozilu te u vremenu od 8-16 h.

NAPOMENA Intereuropa: Na određenim otocima i rijeđe naseljenim mjestima dostava se vrši prema posebnom rasporedu. Raspored i način dostave za otoke i rijeđe naseljena mjesta pronađite ovdje.

Rokovi isporuke Rok isporuke pošiljke za dostavu na kontinent je unutar 3 radna dana. Dostava na otoke je prema rasporedu Intereurope.

O mogućim duljim rokovima isporuke obavještavat ćemo vas emailom. U slučaju da vam dulji rok isporuke ne odgovara, to nam možete javiti na [email protected] i artikl ćemo ukloniti iz narudžbe te ga zamijeniti drugim.

Obrada oštećenih pošiljki (naknade)

Ukoliko utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, potrebno je pokrenuti postupak za naknadu štete. Štetu je potrebno prijaviti odmah prilikom uručenja (dostava Intereuropa) ili najkasnije do kraja radnog dana (dostava DPD ili Intereuropa) . Potpisom primatelja ili druge ovlaštene osobe za primitak paketa na “Izjavi o preuzimanju” (mjesto za preuzimanje Zagreb) ta osoba potvrđuje, da je paket zaprimila neoštećen i bez umanjenja njegovog sadržaja (uz primjenu izuzetka koji je naveden u nastavku). Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge nakon uručenja se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba ovlaštena za primitak paketa priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja paketa nije nastalo prije uručenja paketa. Ako vam je paket dostavila Intereuropa i ako utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu. 

Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu ili manjak unutar paketa je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen, na e-mail adresu [email protected] ili na broj telefona 091 508 4337.

Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, intereuropa naljepnice i opis oštećenja. S referentom kamado.hr možete se dogovoriti za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi.

Odaberite vaš Kamado Madness roštilj – ovisno o veličini koju trebate